Wednesday, June 15, 2011

Happy birthday my cute baby strawberry princess

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan-kawan.Apa khabar semua?sihat?dah lame saye tak update blog saye sejak asyik kene online gune phone ni.Saye minta maaf la sebab jarang update blog.Pc adek saye rosak.Saye selalu update blog kat pc adek saye je.Saye takde pc,laptop lagi lah takde.Biasalah,saye kan org miskin.Online pakai handphone je.Oke,dah habis dah drama korea.HAHAHHA!untuk entry kali ni,saye nak bercerita tentang 2 hari paling manis buat kekasih hati saya Babydiera yang menyambut hari ulang tahun kelahirannya yang 20 tahun.


Pada petang yang dingin itu serta ditemani hujan yang lebat,saya pun bangunkan diri saya yang malas ni.Saya masih lagi terfikir-fikir hadiah apa yang mahu diberikan buat kekasih hati saya nanti.Pada petang tu,terlintas di fikiran saya untuk membeli kek untuk Babydiera.Saya pun tgk dompet saya,boleh la ni.Lepas la ni nak beli kek.AHAHAHHA!Pada mulanya,saya ingin menyambutnya dua org sahaja dengan Babydiera.Tapi saya igt lagi apabila Babydiera cakap dia tak pernah menyambutnya beramai-ramai,jadi saya mengambil keputusan untuk mengajak kawan-kawan saya.Kawan-kawan saya pula mengajak lagi kawan-kawan mereka untuk memeriahkan keadaan.Selepas mandi,saya pun pergi ke kedai kek untuk membeli kek.Saya memesan pada kakak itu untuk memberi saya kek black forest paling sedap di kedai itu sebab saya tau Babydiera suka black forest.HHHUHUHU !Selepas membeli kek,saya pun menyuruh adek saya pergi ke kedai makan yang tidak sibuk dan ada peti ais.Adek saya pun mengambil keputusan untuk menyambutnya di Sarawabina di Taman Tasik Titiwangsa.Saya pula pergi ke rumah Babydiera.Selepas itu,saya dan Babydiera pun sampai.Saya menyuruh Babydiera menutup mata,tapi dia malu.Last2 dia buat jugak.HAHAHHA!Apabila sampai di meja makan,Babydiera terkejut apabila ramai org melihatnya.Selepas beberapa minit,lampu pun terpadam dan kami pun nyanyikan lagu Happy birthday padanya.Selepas itu kek pun sampai.Babydiera kelihatan amat malu ketika itu.Comel sangat mukanya.Rasa nk cium je.Dia kelihatan amat terharu ketika itu.Dia pun segan-segan je potong kek.HUHUHUHUH!Saya berasa amat gembira kerana Babydiera menyukai surprise itu.Saya takut dia tak suka je sebab dia kan nak celebrate kat hotel niko.HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hari ni merupakan hari jadi Babydiera.Selepas hampir seharian berfikir mahu memberi hadiah apa kepada Babydiera , saya mengambil keputusan untuk membawanya ke Snow Walk di i-city,Shah Alam.Saya igt lagi apabila mukanya kecewa apabila saya cakap saya takde duit nak bawaknya masuk ke Snow Walk ketika itu.Saya igt lagi mukanya nak sangat untuk masuk ke dalam Snow Walk itu.Pada pukul 5 petang,saya pun pergi ambil Babydiera di rumahnya.Ketika dalam perjalanan,saya telah membuat kerja bodoh apabila terlepas cakap ingin membawanya ke Snow Walk.Padahal niat saya nak buat surprise sebenarnya.Bodoh gila saya ketika itu.AAHHAHHAHHAHHHAHHHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHHAHA!! akhirnya kantoi jugak.Saya memang suka buat kerja bodoh kan?Babydiera kelihatan sungguh gembira apabila mengetahui yang saya ingin membawanya ke Snow Walk.Apabila sampai,saya pergi membeli tiket dulu.Nasib baik dapat diskaun.HEHEHHE! kemudian kami ke kaunter jaket dan seterusnya menyewa but.Saya tahu Babydiera ni tak tahan sejuk.HAHAHHAHAH! Selepas memakai but dan jaket,kami pun masuk.Wah!sungguh cantik pemandangan di sini.Memang sejuk gila di dalam ni.Saya pun cepat-cepa mengambil sarung tangan dan memeakainya.Saya juga turut memakaikan Babydiera sarung tangan.Selepas itu kami pun berjalan.Banyak gambar yang kami tangkap di situ.Babydiera pulak saje je baling ais banyak2 kali pada muka saya.Sejuk gila.Hidung saya habis merah dan selesema.Nasib baik saya sayang kat Babydiera , kalau tak,dah lama saya campak dia ke bawah sana.HAHHAHAHA!Selepas puas berjalan dan bergambar,kami pun keluar.Memang sejuk gila dalam tu sampai tangan saya pun naik kebas.Sebelum pulang ke rumah,kami sempat mengambil gambar di kawan i-city.


Saya berasa amat gembira kerana berjaya membuat Babydiera gembira ketika itu.Nampak sangat dia gembira dalam masa dua hari itu.Tak sangka dia suka semua surprise daripada saya.Saya gembira sangat dapat menyambut harijadi orang yang saya sayang.Saya tak pernah sambut harijadi girlfriend saya.Babydiera lah perempuan yang pertama dan terakhir.Saya gembira sangat walaupun bukan birthday saya.Wek! HHAHAHHA!Akhir sekali HAPPY 20TH BIRTHDAY MY CUTE BABY STRAWBERRY PRINCESS!HOPE YOU ALWAYS HAPPY AND LESS ANGRY OKAY?HAHAHAHHAHAHAHAH! ps: SORRY TAK DAPAT CELEBRATE KAT HOTEL NIKO TAU? :( HAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!


Thanks for reading . I hope you like it . Come here again . Have a nice day :)

0 Comment(s):

Post a Comment

Thanks For Leaving a Comment to Me :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
- COPYRIGHT© BY ANIS ANWARY -