Wednesday, June 1, 2011

Blog makeover

 Assalamualaikum kawan-kawan.Setelah sekian lama dan hampir 6 bulan saya tak tukar blog saya,akhirnya,saya telah berjaya menukar blog saya.Jutaan terima kasih diucapkan kepada Babydiera yang sanggup edit blog saya daripada background sampai la ke link.

Jujurlah,saya tidak tahu-menahu langsung tentang edit-edit blog ni.Ini semua Babydirera yang buatkan.Saya tukar background pun tak tahu.Yang saya tahu cuma post entry je.Semua idea penukaran blog baru ini juga adalah idea dari Babydiera sendiri.Semuanya di yang buatkan.Terima kasih sangat-sangat ya kekasih hatiku.

Babydiera mengambil masa hampir 4 jam untuk menyiapkan blog saya.Dia menukar semuanya tanpa henti dan tanpa rehat.Hebat kan dia?saya tak faham langsung apa yang dia buat.Saya cuma diam dan tengok saja dia edit blog saya.Banyak gila benda pelik-pelik dia buat sampai kepala saya pun naik pening.

Terima kasih sangat-sangat kepada Babydiera yang sanggup bersengkang mata dan memerah idea untuk edit blog saya ni.I love you so much much much sayang <3 <3 <3


Thanks for reading . I hope you like it . Come here again . Have a nice day :)

1 comment:

  1. untung untung untung, gua bikinn sendiri saje, untung ade orang buatkan -,- HHHAA

    ReplyDelete

Thanks For Leaving a Comment to Me :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
- COPYRIGHT© BY ANIS ANWARY -