Friday, May 20, 2011

Death is a lie


Rindunye nak perform kat mana-mana lagi macam dulu-dulu.Tapi apakan daya kecik (guitarist) dan odd (drummer) akan meninggalkan band untuk sementara kerana menyambung pelajaran mereka.Sumpah rindu nak perform sama-sama.Band saya cuma ada 4 orang je.Kami semua merupakan kawan baik yang minat muzik yang sama.Kami terpaksa berpecah untuk sementara waktu.Odd,drummer band kami akan melanjutkan pelajaran di cheras manakala kecik tak tahu lagi.


Kami sudah menyiapkan 3 buah lagu,tapi tak sempat lagi nak record kerana kesuntukan masa.Saya berharap satu hari nanti kami akan dapat siapkan single atau EP kami sendiri kerana itulah yang mahu dikecapi oleh sesebuah band.Semua lagu dicipta oleh guitaris dan drum kami sendiri.Lirik pula dicipta oleh adek saya.Cuma saya saja yang  mengurus band ini tentang gig dan show-show kami.


Rindunya nak jamming sama-sama lagi.Selalunya kami tak serious pun jamming.Kami lebih kepada have fun dan kegembiraan ketika jamming.Drummer dan gitaris saya suka membuat idea-idea bodoh ketika jamming.Itu membuatkan kami lebih enjoy ketika jamming.Ketika live show pula.Kami tidak pedulikan tentang muzik kami,tapi kami lebihkan kepada crowd supaya mereka enjoy pada setiap lagu yang kami persembahkan.


Sekarang ni band kami cuma ada dua org saja.Saya dan adek saya.Saya pun tidak tahu sama ada mahu meneruskan lagi perjuangan Death is a lie atau pun tidak.Bukan semua org minat muzik yang kami bawa kan ini.Jarang org suka muzik yang kami bawakan ini.Saya berharap kami tetap bersama walaupun berjauhan dan jarang berjumpa.Sedihnya. :(


Thanks for reading . I hope you like it . Come here again . Have a nice day :)

1 comment:

Thanks For Leaving a Comment to Me :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
- COPYRIGHT© BY ANIS ANWARY -