Tuesday, May 17, 2011

2 Events in 1 Special day 14 May 2011

Assalamualaikum dan bertemu lagi kita ya?untuk entry kali ni,saya nak menceritakan tentang apa yang berlaku sabtu lepas iaitu 14 mei 2011.14 mei 2011 merupakan hari yang istimewa kerana saya akan menyambut ulangtahun saya dengan kekasih hati saya Babydiera dan hari jadi adek babydiera,iaitu bab xavies..Kami menyambutnya serentak pada hari itu.Saya tidak dapat tidur kerana memikirkan keseronokan hari yang bakal saya lalui hari tu.Saya dan babydiera bercadang untuk menyambut hari  jadi bab di secret recipe saje kerana tempat tu lebih privasi dan kurang orang.Biasa la sabtu mesti ramai org kan.HUHU!Hihihi.Saya mula siap pada jam 1 tgh hari.Selepas siap,saya mengejutkan kawan-kawan saya.Hanya aizat dan adek je yang bangun.Sedang menunggu mereka siap,saya terlebih dahulu pergi ke rumah babydiera sbb tak sabar dah mahu berjumpa dengannya.Ketika menunggunya,saya cuba calling2 bittu dan kecik tapi hanya bittu saja yang bangun.Dia cakap dia nak join kami.Saya pon gembira la dia ikot.Ramai-ramai baru lah meriah.Hehe.Selepas setengah jam,puteri saya pun turun dari istananya.Wow!sungguh comel dan cantik puteri saya itu.Dia bagaikan artis korea yang datang dari Korea.Saya paling gembira kerana dia memakai baju yang saya pilihkan.Sungguh cantik baju itu dan menjadi lebih cantik lagi apabila dipakai oleh puteri saya itu.Saya terus terpikat padanya sehinggakan saya lupa mana nak pergi.Saya terpukau dengan kecantikan babydiera yang awesome tu bak kata ucie.Saya tak sangka dia akan pakai juga baju yang dipilih dari saya.Saya rasa terharu dan gembira sangat.Sumpah cantik sangat-sangat.Selepas itu,saya mengambil kawan-kawan saya dan meneruskan perjalanan ke PAVILION.HOT TAK?HOT TAK?HAHA!Selepas parking di PAVILION?hot tak parking kat pavilion?hot kan?HAHA!selepas parking,kami pergi ke secret recipe.


Apabila sampai di secret recipe,bab dan dua org kawannya sudah menanti kami.Selepas 5 minit duduk,babydiera pun memanggil pelayan untuk meletakkan kek di atas meja.Muka bab terus menjadi gembira apabila kek dihidangkan di depannya.Pada mulanya kami tidak menyanyikan lagu.Selepas itu,baru kami nyanyikan lagu.bab nmpk malu,tapi die tetap gembira.Ketika memakan kek,tiba-tiba aizat membuang kek ke baju saya.Saya taktau kenapa,habis baju saya kena kek.Lepas tu muka saya kene calit dengan kek pulak.Kami mula adengan calit-mencalit kek selepas itu.Selepas makan kek,kami ke Pavilion.Pada mulanya kami berjalan-jalan di cotton on.Bnyk benda yang saya mahu belikan untuk babydiera tapi saya takde duit.Biasalah,sayakan org miskin.Hanya mampu lihat je.Saya berharap,saye dapat belikan something utk babydiera nanti.Selepas itu,kami ke topman pula.Saya kesian pulak dekat adek saya.Dia nak sangat kemeja itu.Tapi die takde duit.Saya mula membayangkan bahawa saya btol2 kene bekerja untuk membahagiakan org yang saya sayang.Saya kene bekerja keras untuk mereka.Selepas pergi ke pavilion.Kami ke sungei wang pulak.Kami pegi ke kedai ape benda tah.Bittu membeli pewangi kereta.Saya dan Babydiera berjalan mencari baju.Tapi tiada.Selepas itu kami berehat di food court sungei wang di bawah.Ketika berehat,aizat dan Adek call-call aweks untuk ajak lepak.Tapi semuanya gagal.Selepas berehat,kami ke Pavilion semula.Aizat mmebeli sehelai kemeja dan itu membuatkan saya marah.Namun saya hanya melihatnya saja.Selepas itu,kami pun pulang.


Ketika dalam perjalanan,kitorang taktau nak makan apa untuk malam tu,saya mencadangkan untuk makan di Kampung Bharu.Tapi keadaan disitu sangat sesak.Kami teruskan perjalanan dan akhirnye bittu memberi cadangan untuk makan di Kedai Raja Udang di Setiawangsa.Kedainya sangat unik.Ia seperti pondok dan sangat exlusif.Saya amat menyukai kedai seperti ini.Saya terlupa bawak dompet pada hari itu.Jadi adek saya yang belanja saya dan babydiera.Baik kan dia?hhuuuhuhuhuhu!Akan tetapi,saya dan babydiera diserang nyamuk.Habis kaki kami digigit.Rupanya kami lupa nak bakar perangkap nyamuk di situ.Patutlah kene gigit.Kami sempat tangkap gambar ketika makan di situ.Muka saya mcm sial kan?huhuhuh.Selepas makan,kami bercadang untuk ke andalus untuk lepak-lepak.Mula-mula kami balik dahulu untuk ambil kecik dan dompet saya.Selepas itu,kami pergi ke sentul dan ambil Nik pula.Apabila sampai di Andalus.Ramai gila org.Selepas beberapa minit,kawan-kawan saya pun sampai.Saya pun menungggu detik 11.37 p.m.Tepat 11.37 p.m,saya pun menyuruh babydiera menutup matanya.Dia malu-malu kucing sebab saya membuatnya dihadapan orang ramai.HUHUHUHUHUH!selepas itu,saya pun mengeluarkan hadiah dan beri padanya.Mukanya sangat malu dan kemerah-merahan ketika itu.Comel sangat-sangat.Sepatutnye rakam,tapi lupa pulak.Dia kelihatan sangat gembira hari tu.Selepas itu,kami pun pulang ke rumah.Sumpah penat gila hari itu.


Happy 6th anniversary Babydiera.I love you so much.I'm sorry i always hurt you and make you cry.I will try my best to be the perfect one for you.I hope we can be together forever until the end.


Thanks for reading . I hope you like it . Come here again . Have a nice day :)

0 Comment(s):

Post a Comment

Thanks For Leaving a Comment to Me :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
- COPYRIGHT© BY ANIS ANWARY -