Thursday, April 21, 2011

Kucing

COMELNYE GEMOK NI!!

Assalamualaikum dan hai kawan-kawan.Untuk entry kali ni,saya nak bercerita tentang kucing saya.Besar tak kucing saya?gemok kan?nama dia gemok.HAHAHAH!Kucing ni kawan saya yang bagi.Kawan saya nama dia Aizat.Saya taktau dia amik dari mana kucing ni.Kucing ni sgt comel.Tapi Babydiera lg comel.HAHAHA!Aizat bagi kucing ni sebab rumah dia dah ada banyak kucing.Jadi dia pon bagi la saya untuk membelanya

TIDO JE KEJE !!!

Untuk pengetahuan semua.Ini lah pertama kali saya membela kucing.Saya tak pernah bela kucing sebab mama tak bagi.Tapi kali ni mama bagi pulak sebab senang je nak jaga kucing ni.Kucing ni keje die makan dan tido je.Die tak pernah menyusahkan mama dan juga org lain.Tgk tu,kat mane-mane pon boleh tido.Saya suka tgk die tido.Comel sangat.Saye tak berani lagi nak peluk dan cium die sebab saye selalu kene cakar.Pedih gile bile die cakar.

SHHH...DIAM-DIAM ! 

Saye tak suke bile die berak.Taik die busuk sangat sampai saye tak tahan.Saye terpaksa tutup hidung ketika membersihkannye.Kucing ni suke tido atas katil saye.Jadi saye terpakse tido atas lantai.Saye sayang kucing saye walaupun saye baru kenal die.Saye tak suke tgk kawan-kawan saye buli die.Saye selalu suapkan die makan,tapi bile saye suap die gigit tangan saye.Hurm,ini saje lah pengalaman membela kucing saye.Saye harap korang suka.Sorry la,saye excited skit sbb baru pertama kali bela kucing.HUHUHU!terima kasih semua.Bye2.


Thanks for reading . I hope you like it . Come here again . Have a nice day :)

2 comments:

  1. alololo ~ comel nye meow gemuk tuwh . Hmm , rindunye nak belai dia . Huhu :(

    ReplyDelete

Thanks For Leaving a Comment to Me :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
- COPYRIGHT© BY ANIS ANWARY -